CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE?
Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami.
KUP BILET ONLINE!
Label Innovations postanowiło połączyć środowisko naukowe z biznesowym. To jedyna konferencja szkoleniowa o takim charakterze w Polsce w tym roku. Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations, pt. „CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami„, która odbędzie się 4 kwietnia 2017r. w Warszawie i rozpocznie o godzinie 10:00.
Spotkanie ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Poprzez udział w konferencji, podniesiesz swoje kompetencje w zakresie:
- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
- analizy i oceny trendów rynkowych,
- budowania silnych marek,
- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.
Nauczysz się tam dobrego podejścia do budowania silnej marki. Ponadto damy Ci narzędzia i inspirację, które pomogą Ci stworzyć to, czego pragniesz – markę, która podbije rynek!
Na miejscu spotkasz się z wykładowcami uniwersyteckimi, specjalistami-praktykami i ekspertami w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania marką, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Prelekcje szkoleniowe, oprócz Pawła Tkaczyka i dr Moniki Górskiej poprowadzą m. in.: dr Małgorzata Majcher, Marcin Penconek, dr Renata Nestorowicz oraz Maciej Szaroleta.
ORGANIZATORZY ZAPEWNIAJĄ:
- dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży,
- materiały konferencyjne,
- niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.
DLA KOGO KONFERENCJA?
Konferencja jest skierowana do:
- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- Brand Managerów,
- Product Managerów,
- pracowników działów marketingu różnego szczebla,
- szefów sprzedaży i zakupów.
HARMONOGRAM KONFERENCJI:
- 10:00 – 10:58 rejestracja i kawa na otwarcie
- 10:58 – 11:00 otwarcie
- 11:00 – 11:45 Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki – dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
- 11:45 – 12:15 Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? – Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
- 12:15 – 13:00 Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań – dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- 13:00 – 13:40 przerwa obiadowa
- 13:40 – 14:10 Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
- 14:10 – 14:35 Zmiana wizerunku poprzez etykietę – analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
- 14:35 – 14:55 przerwa kawowa
- 14:55 – 15:15 Silna marka – czyli jaka? – Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
- 15:15 – 16:00 Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak – Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA
- 16:00 – 16:45 Przejdź do historii. Storytelling w budowaniu wartościowej marki- dr. Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego
- 16:45 – 17:00 Zamknięcie konferencji – Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf
Patronami medialnymi konferencji są Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl, Bilety24.pl., Opakowania.biz, Nielsen, Sings.pl, kwartalnik “Warzenie, Dozowanie, Pakowanie”, PIAP, Marketer+.