menu zaloguj
KIEDY?
GDZIE?
CO?

Biuro Obsługi Klienta Wyślij bilet ponownie Zmiany w wydarzeniach
ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ

Kontakt dla kupujących

Serwis Bilety24 sprzedaje bilety na wydarzenia w całym kraju. Dbamy o to, abyś mogła/mógł kupić bilety w szybki i bezpieczny sposób.

POMOCNE INFORMACJE I NAJCZĘŚĆIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Co zrobić, gdy po opłaceniu transakcji nie otrzymałem biletu?
Jeżeli w ciągu 20 minut po poprawnie zakończonym procesie płatności, wiadomość z biletem nie dotarła na wskazany podczas zakupu adres e-mail, prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić  foldery „spam”, „oferty” oraz inne foldery. W przypadku braku wiadomości należy skorzystać z opcji „WYŚLIJ BILET PONOWNIE” W przypadku utrudnień, prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy.

Zmiany w wydarzeniach wywołane koronawirusem.
Informacje o wydarzeniach odwołanych lub przeniesionych na inny termin oraz procedury zwrotu, wysyłane są na adres e-mail podany podczas zakupu. Wykaz zmian w wydarzeniach dostępny jest także na stronie ZMIANY W WYDARZENIACH
Informujemy, iż zgodnie z art. 15zp ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, zwrot środków nastąpi w terminie maksymalnie do 180 dni od rozwiązania umowy.
Serwis nie jest umocowany do dokonywania zwrotów bez akceptacji oraz wydanej przez Organizatora, dyspozycji zwrotu.

Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet?

Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku odwołania wydarzenia lub zmian ujętych w regulaminach wydarzeń. W pozostałych przypadkach zwroty nie są możliwe. Ograniczenia te wynikają z zapisów regulaminu Serwisu Bilety24 oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt 12 oraz 13.

Co zrobić, aby otrzymać fakturę/rachunek za bilety?
Aby otrzymać fakturę/rachunek należy w trakcie procesu zakupu zaznaczyć opcję „Faktura Vat” i uzupełnić dane. Jeżeli potrzeba otrzymania faktury/rachunku nastąpiła po dokonaniu zakupu należy skorzystać z formularza kontaktowego.

Jak otrzymać ofertę dla grup zorganizowanych?
Oferujemy możliwość zakupu biletów dla grup zorganizowanych. W celu przygotowania dedykowanej oferty, prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy.


Skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy

Załączniki

Dane kontaktowe:


B24_info
+48 61 642 92 36
nr wew. 1
B24_dystrybucja
Godz. pracy infolini
pon-PT 8:00-16:00
B24_dystrybucja
adres email
info@bilety24.pl
B24_dystrybucja
BILETY Sp. z o.o.
ul. TĘCZOWA 15,
60-275 Poznań