menu zaloguj
KIEDY?
GDZIE?
CO?

Biuro Obsługi Klienta Wyślij bilet ponownie Zmiany w wydarzeniach
ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ

Pewność zakupu

Serwis Bilety24 prowadzi sprzedaż biletów od 2002 roku. Wszystkie bilety zakupione poprzez Serwis Bilety24 posiadają unikatowy kod kreskowy, QR lub numer biletu, pozwalający na weryfikację biletów przez bileterów. Służą do tego specjalne urządzenia oraz zabezpieczone oprogramowanie do weryfikacji.

Kupując w Bilety24, masz pewność, że bilet lub miejsce, którego dotyczy, nie zostaną ponownie sprzedane w naszym serwisie.

Zdarza się, że w sieci można natrafić na ogłoszenia o odsprzedaży biletów z zyskiem. W świetle prawa, wykroczenie popełniają nie tylko tzw. „koniki”, ale i osoby korzystające z ich usług. Działania te podlegają karze.
Art. 133 kodeksu wykroczeń § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

Wystrzegaj się zakupów od niezweryfikowanych serwisów lub osób trzecich, kupuj tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży !!!

Zwrot pieniędzy
W przypadku odwołania lub przeniesienia wydarzenia na inny termin, serwis Bilety24 będąc w stałym kontakcie z Organizatorem, wysyła na podany podczas zakupu adres e-mail informacje o procesie zwrotu. Jednakże nie jest to zobowiązaniem serwisu. Serwis nie odpowiada za brak możliwości dostarczenia powyższej informacji. Po akceptacji przez Organizatora procesu zwrotów, są one realizowane automatycznie, tą samą drogą, którą nastąpiła płatność (przelew, BLIK, karta płatnicza).


Bezpieczne transakcje płatnicze
Bezpieczną i niezwłoczną realizację transakcji płatniczych w serwisie Bilety24, zapewnia serwis Przelewy24. Wśród dostępnych na naszej platformie metod płatności, znajdują się przelewy bankowe, płatności kartą oraz jedna z najpopularniejszych metod - BLIK. W niektórych przypadkach realizujemy także płatność Kartą Podarunkową.

Chronimy naszych Klientów!!!
Serwis Bilety24 nigdy nie wysyła próśb o jakąkolwiek dodatkową dopłatę do zakupionych biletów, poza żądaniem podczas składania zamówienia.
Nie pokazuj zakupionych biletów osobom trzecim. W przypadku zagubienia biletu lub informacji wysłanej na podany przy zakupie adres e-mail, skorzystaj z ponownego wysłania biletu. Funkcję znajdziesz tu: WYSLIJ BILET PONOWNIE 

Twoje dane są chronione. Jeśli nie otrzymaliśmy zgody na wysyłanie wiadomości marketingowych drogą elektroniczną, nie będziemy ich wysyłać. Wyjątkiem są wiadomości dotyczące realizacji wydarzeń (odwołanie/przeniesienie/zmiany), które z pewnością chcesz otrzymać.