szukaj zaloguj

Zamknij
Biuro Obsługi Klienta Wyślij bilet ponownie Zmiany w wydarzeniach
Zamknij
ZALOGUJ SIĘ ZAREJESTRUJ SIĘ
00:00 Czas na złożenie zamówienia. Rezerwacja biletów
następuje po kliknięciu przycisku kupuję i płącę.

Bilety na: Tango cancion. Piazzolla - Ferrer.

Gdańsk, Ołowianka 1

26.01.2026, g. 19:00 (poniedziałek)

cena - od 146,50 pln

Zakończenie sprzedaży online: 26.01.2026, g. 18:30

To niezwykła podróż przez twórczość Astora Piazzolli wyśpiewana słowami Horacio Ferrera. Solistce towarzyszą muzycy organicznie zżyci z muzyką Piazzolli. Smaku doda niezwykła umiejętność wydobycia z muzyki tajemnych brzmień przez wszechstronnych muzyków zespołu Cappelli Gedanensis.

Organizator:
Agency of Art. by Błażej Maliszewski

Wykonawcy:
Gosha Kowalinska - śpiew
Rafał Karasiewicz – fortepian
Wiesław Prządka – akordeon i bandoneon
Zbigniew Wrombel - kontrabas
Cappella Gedanensis


Informacje o Artystach:
GOSHA KOWALINSKA
Urodzona w Poznaniu, przygodę z muzyką rozpoczęła od nauki gry na pianinie oraz śpiewaniu w chórze Poznańskie Skowronki. Następie przeprowadziła się do Francji, gdzie przebyła kolejne etapy swojej edukacji muzyczno-teatralnej. Po ukończeniu liceum studiowała reżyserię dźwięku i jednocześnie zaczęła kształcić swój głos w Konserwatorium w Paryżu.
Ukończyła z wyróżnieniem studia wokalne w École normale de musique de Paris, swoje zamiłowania aktorskie rozwijała również w szkole sztuk teatralnych École Claude Mathieu, gdzie uzyskała dyplom aktorski.
Karierę rozpoczęła i rozwijała głównie za granicą, ale od kilku lat gościła również na polskich scenach operowych. Artystka uczestniczyła w wielu klasach mistrzowskich i doskonaliła swoje umiejętności pod kierunkiem takich pedagogów jak Gabriella Ravazzi, Fiorenza Cossotto, Viorica Cortez, Dariusz Grabowski, Anthony Manoli, Anna Sims, Mary Pinto czy Irina Gavrilovici a śpiewała pod batutą dyrygentów jak Maurizio Arena, Kazuki Yamada, Marco Guidarini, Gianna Fratta, Laurent Petitgirard w prawykonaniu opery Guru jego własnej kompozycji, Stefano Ranzani, Patrick Fournillet, Antini Wit, Jan Kasprzyk, Tadeusz Kozłowski, Miguel Campos Neto, Michał Klauza, Vasyl Vasylienko, Franck Chastrusse-Colombier, Jan Prochazka, Myron Yusupovych, Jerzy Wołosiuk, Vladimir Kiradjiev, Constantin Ruits, Nicolas Karauze, Frederic Deloche, Gaspard Brecourt, Michel Tardy czy Franck Villard.
W 2019 roku zadebiutowała w Warszawskiej Operze Kameralnej jako Maria/Sombra de Maria w spektaklu w reż. Michała Znanieckiego Maria de Buenos Aires, rola dzięki której srtystka otrzymała nagrodę Jana Kiepury jako Najlepsza Śpiewaczka Operowa w Polsce 2021 roku.
W zeszłym sezonie wystąpiła po raz pierwszy w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej jako Carmen, rolę tę kreowała na wielu scenach we Francji ale także w Japonii, Hong Kongu, we Włoszech, Algierii czy w Maroku. Artystka została zaproszona przez Wiesława Prządkę do nagrania płyty Los pajaros perdidos wraz z Quinteto Tango Nuevo dla wytworni DUX z okazji stulecia śmierci Astora Piazzolli.
Jej szeroki repertuar obejmuje, m.in, następujące partie operowe: Carmen – Bizet, Amneris (Aida), Azucena (Trubadur), Maddalena (Rigoletto), Fenena (Nabucco), Flora (Traviata), Mrs Quickly (Falstaff), Ulrica (Bal maskowy) – Verdi, Suzuki (Madama Butterfly), Zita (Gianni Schicchi), Zia Principessa (Suor Angelica) – Puccini, Santuzza (Rycerskość wieśniacza) – Mascagni, Dalila (Samson i Dalila) – Saint Saëns, Charlotte (Werther), Dulcinee (Don Kichot) – Massenet, Helena (La belle Helene), Metella (La vie parisienne) – Offenbach, Mrs Grose (Obrót śruby), Lady Billows (Albert Herring) – Britten; Maria, La Sombra de Maria (Maria de Buenos Aires) – Piazzolla, Marthe (Guru) – Petitgirard. Oratoria: Requiem (Verdi), Stabat Mater (Pergolesi), Requiem i Missa Solemnis (Mozart), Mała Msza Uroczysta i Stabat Mater (Rossini), Stabat Mater (Dvořák). Muzyka symfoniczna: IX Symfonia Beethovena, El amor brujo (Czarodziejska miłość) – Manuel De Falla, Sea Pictures – E. Elgar.

WIESŁAW PRZĄDKA
Urodzony 6 marca 1964 roku w Wolsztynie. Absolwent Akademii Muzycznej im Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu w klasie akordeonu Henryka Krzemińskiego. Jeden z najwybitniejszych polskich akordeonistów i bandoneonistów, kompozytor, aranżer. Laureat I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Zespołów Kameralnych w Paryżu.
 
Sam zwykł mawiać, że urodził się po to, aby grać na akordeonie. Zakochany w muzyce francuskiej artysta, któremu w duszy rozbrzmiewa namiętne tango. Ta muzyka doprowadziła go do kolejnego odkrycia – BANDONEONU, instrumentu charakterystycznego dla tanga. Jak dotąd jest jedynym polskim bandoneonistą koncertującym na bandoneonie diatonicznym. Grając tango, a szczególnie muzykę dziś bardzo popularnego Astora Piazzolli, współpracował m.in. z Waldemarem Malickim, Trio REVIRADO, Tango Bridge, New Tango Bridge, międzynarodowym zespołem Distango, Orkiestrą Kameralną Polskiego Radia Amadeus, Orkiestrą Kameralną Filharmonii Narodowej, Orkiestrą Kameralną BALTIC NEOPOLIS oraz Teatrem im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, gdzie występował w przedstawieniu „Tango Piazzolla”.
Szerokie horyzonty muzyczne Wiesława Prządki zaowocowały współpracą z największymi postaciami sceny muzycznej – Richardem Galliano, Jose Juniorem Mossalinim. Izydorem Leitingerem Hanną Banaszak, Grażyną Brodzińską, Olgą Bończyk, Justyną Szafran, Jadwigą i Tadeuszem Katami, Waldemarem Malickim, Krzesimirem Dębskim, Zbigniewem Wodeckim, Krzysztofem Kilijańskim, Jackiem Wójcickim, Jackiem Kotlarskim, Chrisem Schittulli, Bohdanem Jarmołowiczem, Zbigniewem Górnym, Tomkiem Szymusiem, Tomaszem Tomaszewskim, Krzysztofem Jakowiczem, Filipem Wojciechowskim, Krzysztofem Meisingerem, Robertem Horną, Markiem Piątkiem, Rafałem Karasiewiczem, Zbigniewem Wromblem, Andrzejem Mazurkiem i in.
Wirtuoz, któremu zawdzięczamy triumfalny powrót akordeonu jako instrumentu solowego na sceny filharmonii, jak również rozpropagowanie w Polsce stylu musette i new musette. To on udowodnił, że akordeon może z powodzeniem wkomponować się w najróżniejsze style muzyczne jak swing, jazz, tango, latino itd. Jako wszechstronny artysta koncertuje na estradach całej Europy, a także Stanach Zjednoczonych.
Dyskografia artysty liczy ponad 20 płyt CD nagranych z własnym zespołem New Musette Quartet, z zespołem Hot Swing, New Tango Bridge, WIESŁAW PRZĄDKA QUINTETO TANGO NUEVO oraz wybitnymi wokalistami i orkiestrami. Wydana w 2019 roku płyta ASTOR PIAZZOLLA SUITA TROILEANA z Orkiestrą Kameralną Polskiego Radia AMADEUS pod dyr. Anny Duczmal-Mróz otrzymała nominację do prestiżowej nagrody fonograficznej FRYDERYK 2020.
12 kwietnia 2021 ukazał się najnowszy album LOS PAJAROS PERDIDOS z muzyką Astora Piazzolli nagrany przez WIESŁAW PRZĄDKA QUINTETO TANGO NUEVO z gościnnym udziałem wybitnej artystki Gosha Kowalińska. Płyta wydana przez wydawnictwo DUX.
Wiesław Prządka dokonał szeregu nagrań dla rozgłośni radiowych i telewizyjnych w Polsce, Szwecji, Niemczech, Holandii, Francji, Danii, Belgii, Włoszech. Dziś uważany jest za jednego z najwybitniejszych akordeonistów i bandoneonistów w Polsce.

*******

Bezpieczne zakupy w Bilety24. W przypadku odwołania wydarzenia, gwarantujemy automatyczny zwrot środków potwierdzony komunikatem wysyłanym na adres e-mail, podany podczas zakupu.

Bilety numerowane

zmień na wybór miejsc z listyzmień na wybór miejsc z planu sali
Widok całej sali
A1
A2
B
B1

0 x bilety 100zł

Legenda:

    Miejsca dostępne Numerowane
    Miejsca dodane do koszyka W koszyku
    Miejsca nieaktywne Nieaktywne

Podsumowanie

Opcje dodatkowe

Wybierz grafikę:

Podgląd biletu:

Podgląd biletu:

aaaaaa

Dodaj tekst do swoich biletów i zobacz jak będzie wyglądał bilet:

Wybrane bilety

Wybrane bilety sektor szczegóły biletu usuń
Bilety: 0.00 PLN , opłata serwisowa: 0.00 PLN
razem
0 bilety
Razem
0.00 PLN
po rabacie
0.00 PLN

Nieprawidłowy kod rabatowy

Ubezpieczenie

bilety

Czy chcesz ubezpieczyć swój bilet na wypadek braku możliwości uczestnictwa wydarzeniu w ramach zakupionego biletu np. z powodu nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku?

Sprawdź szczegółowe informacje o produkcie:

Przedmiotem ubezpieczenia jest wartość Biletu. SIGNAL IDUNA wypłaca odszkodowanie w wysokości odpowiadającej cenie Biletu wskazanej na dokumencie jego zakupu w przypadku rezygnacji ubezpieczonego z uczestnictwa w wydarzeniu kulturalnym, sportowym lub rozrywkowym z 28 powodów wskazanych w OWU m. in.:

  • nieszczęśliwego wypadku,
  • nagłego zachorowania,
  • śmierci

ubezpieczonego lub osób bliskich ubezpieczonemu, a także wypowiedzenia umowy o pracę czy poważnej szkody w mieniu ubezpieczonego.

Suma ubezpieczenia równa jest cenie zakupu ubezpieczonego Biletu nie więcej niż 5 000 zł na osobę.

Suma ubezpieczenia określona jest na jedno i wszystkie zdarzenia w Okresie ubezpieczenia i stanowi górną granicę odpowiedzialności SIGNAL IDUNA.

Gdzie obowiązuje ubezpieczenie?

Ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje na terenie wszystkich krajów świata.

Jak i kiedy należy opłacać składki?

Składka płatna jest jednorazowo w złotych polskich w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia w formie bezgotówkowej.

Kiedy rozpoczyna się i kończy ochrona ubezpieczeniowa?

Ochrona ubezpieczeniowa i odpowiedzialność SIGNAL IDUNA, rozpoczyna się w dniu i z godziną nabycia Biletu, jednak nie wcześniej niż z momentem zawarcia umowy ubezpieczenia, a kończy w dniu Wydarzenia, 1 godzinę po jego planowanym rozpoczęciu, zgodnie z datą i godziną określoną na Bilecie i wskazaną w umowie ubezpieczenia.

Odpowiedzialność SIGNAL IDUNA wygasa:

  • z upływem ostatniego dnia okresu ubezpieczenia,
  • z dniem odstąpienia przez Ubezpieczającego od umowy ubezpieczenia,
  • z dniem wypowiedzenia umowy ubezpieczenia,
  • z dniem wyczerpania się sumy ubezpieczenia.

Szczegółowe informacje o zakresie ochrony ubezpieczeniowej oraz wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) i Karcie Produktu.

Oświadczenie Signal Iduna

SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. informuje, że osoby wykonujące czynności dystrybucyjne zakładu ubezpieczeń otrzymują wynagrodzenie o charakterze finansowym lub niefinansowym.

Dane do realizacji zakupu

Forma płatności