Bilety na: Wyznania gejszy i inne perełki X muzy
Katowice, Plac Wojciecha Kilara 1
29.01.2025, g. 19:30 (środa)
cena - od 43,00 pln
Organizator: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia...
Zakończenie sprzedaży online: 29.01.2025, g. 19:30
Wykonawcy
Katarzyna Jawor – skrzypce
Karolina Szefer-Trocha – skrzypce
Dawid Jadamus – altówka
Łukasz Frant – wiolonczela
Joanna Galon-Frant – fortepian
Program
Sting
El Tango de Roxanne na kwartet smyczkowy (aranż. Martin Usher)
Pēteris Vasks
Medytacja z IV Kwartetu smyczkowego
Erik Satie
Gnossienne nr 1 na fortepian solo
Samuel Barber
Adagio z Kwartetu smyczkowego h-moll op. 11
Philip Glass
Kwartet smyczkowy nr 3 „Mishima”
Arvo Pärt
Fratres na kwartet smyczkowy
John Williams
Trzy utwory z filmu Wyznania gejszy na wiolonczelę i fortepian (aranż. John Williams)
Franz Schubert
Andante con moto z II Tria fortepianowego Es-dur D 929
Alfred Schnittke
Tempo di valse z Kwintetu fortepianowego
Dick Dale
Misirlou (aranż. Quatuor Ébène)
Esencja kameralnego muzykowania: gramy to, co lubimy. Gramy dla przyjemności – własnej i słuchaczy. Ideę muzyki kameralnej streszcza włoski termin da camera, który oznacza grę do komnaty, pokoju, niewielkiego pomieszczenia. Muzykę półprywatną, intymną. Szczególnie pięknie jest, kiedy taki nastrój przenosi się do sali koncertowej.
Dziś jest na to szansa. Bo przecież kochamy melodie, które znamy, a tu jest ich co niemiara. Większość słuchaczy rozpozna Roxanne Stinga, Gnossienne Satiego czy Adagio Barbera. Jak w programie Jaka to melodia: po dwóch dźwiękach będziemy wiedzieli, co dalej. Bywalcy sal koncertowych dadzą się znowu uwieść ściskającym za serce Andante Schuberta czy Fratres Arvo Pärta. Miłośnicy filmowych melodramatów dostaną garść melodii Johna Williamsa, a wyrafinowani muzyczni smakosze – Mishimę Glassa, Medytację Vasksa i walc Schnittkego. Żadna nuta się tu nie zmarnuje!
Adam Suprynowicz
Katarzyna Jawor – skrzypce
Karolina Szefer-Trocha – skrzypce
Dawid Jadamus – altówka
Łukasz Frant – wiolonczela
Joanna Galon-Frant – fortepian
Program
Sting
El Tango de Roxanne na kwartet smyczkowy (aranż. Martin Usher)
Pēteris Vasks
Medytacja z IV Kwartetu smyczkowego
Erik Satie
Gnossienne nr 1 na fortepian solo
Samuel Barber
Adagio z Kwartetu smyczkowego h-moll op. 11
Philip Glass
Kwartet smyczkowy nr 3 „Mishima”
Arvo Pärt
Fratres na kwartet smyczkowy
John Williams
Trzy utwory z filmu Wyznania gejszy na wiolonczelę i fortepian (aranż. John Williams)
Franz Schubert
Andante con moto z II Tria fortepianowego Es-dur D 929
Alfred Schnittke
Tempo di valse z Kwintetu fortepianowego
Dick Dale
Misirlou (aranż. Quatuor Ébène)
Esencja kameralnego muzykowania: gramy to, co lubimy. Gramy dla przyjemności – własnej i słuchaczy. Ideę muzyki kameralnej streszcza włoski termin da camera, który oznacza grę do komnaty, pokoju, niewielkiego pomieszczenia. Muzykę półprywatną, intymną. Szczególnie pięknie jest, kiedy taki nastrój przenosi się do sali koncertowej.
Dziś jest na to szansa. Bo przecież kochamy melodie, które znamy, a tu jest ich co niemiara. Większość słuchaczy rozpozna Roxanne Stinga, Gnossienne Satiego czy Adagio Barbera. Jak w programie Jaka to melodia: po dwóch dźwiękach będziemy wiedzieli, co dalej. Bywalcy sal koncertowych dadzą się znowu uwieść ściskającym za serce Andante Schuberta czy Fratres Arvo Pärta. Miłośnicy filmowych melodramatów dostaną garść melodii Johna Williamsa, a wyrafinowani muzyczni smakosze – Mishimę Glassa, Medytację Vasksa i walc Schnittkego. Żadna nuta się tu nie zmarnuje!
Adam Suprynowicz
*******
Bezpieczne zakupy w Bilety24. W przypadku odwołania wydarzenia, gwarantujemy automatyczny zwrot środków potwierdzony komunikatem wysyłanym na adres e-mail, podany podczas zakupu.